luni, 8 februarie 2010

sa vorbim despre muzica...

Am observat ca majoritatea dintre noi ne alegem un anumit gen de muzica pe care il ascultam mai frecvent si spunem ca asculta genul respectiv... si eu fac asta, poate si tu poate si cunostintele tale, ale mele, etc... De fapt adevarul este ca nu poti asculta un singur gen de muzica sau o siungura formatie...chiar daca vrei sau nu, datorita curiozitati sau a unei melodii in care te regasesti sau, care, doar iti atrage atentia asculti si alt gen de muzica...uneori ajungi sa asculti aproape toate genurile muzicale, chiar daca, din unele asculti doar o singura melodie sau cateva.
Poate ca este ceva normal, dar nu inteleg de ce unii se incapataneaza sa spuna: "Eu ascult doar genul X sau Y" , cand, de fapt, pe langa genul acela pe care probabil il asculta cu regularitatea mai asculta, intr-un procent mai mic sau mai mare, si alte melodii apartinand si altor genuri pe care,prin aceasta afirmatie le reneaga din start.

Si imi pun intrebarea: Oare este doar o gresala de exprimare sau ne renegam proprile obiceiuri cand facem o astfel de afirmatie???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu