duminică, 30 ianuarie 2011

doar eu

Se intampla ca persoane care nu ma cunosc bine sa imi spuna ca sunt 'naiv' sau 'copil. Pledez nevinovat.Recunosc ca uneori abordez o atitudine copilaroasa,prin comportamentul meu 'bascalios',prin acel 'haz de necaz',ce pot fi luate drept superficialitate.In forul meu interior insa, sunt constient ca anumite situatii necesita seriozitate maxima si decizii/actiuni pe masura.Cand e nevoie,ma conformez.Imi place biliardul si tenisul de masa X;imi plac plimbarile(prin oras in decembrie ca e super cu decoratiile de iarna,in parc primavara sau toamna,sa merg la munte indiferent de anotimp).Imi plac filmele.Imi face placere sa ies cu amicii.Din cand in cand citesc(carti!).Nu sunt o persoana religioasa,dar uneori ma rog.Sunt cinstit.Nu suport oamenii rautaciosi - ingamfatzi - egoisti.Ma enerveaza aglomeratia din metrou in orele de varf.Prostia severa si mitocania ma scarbesc.Folosesc 'te rog' si 'multumesc'.Nu cer niciodata celor din jur chestii pe care eu nu le-as face pentru ei.Nu sunt asa de bun cum mi-as dori si imi plac ploile scurte de vara... asta sunt eu si nu ma deranjeaza sa recunosc nici nu evit autodescrierea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu